utworzone przez Jakub Sawa | lis 2, 2015 | Aktualności
W ostatnim roku jest coraz więcej wydarzeń związanych z marketingiem online. Gdybym chciał jeździć na wszystkie, musiałbym zrezygnować z życia zawodowego, rodzinnego i najlepiej abym przestał spać. (więcej…)
utworzone przez Jakub Sawa | sty 10, 2013 | Marketing na FB, Poradniki
Pod koniec 2012 roku dyskutowałem w grupie kilkunastu osób na temat obecności sklepów online w mediach społecznościowych i ich opłacalności dla właściciela sklepu. Z jednej strony osoby zajmujące się na co dzień SM przekonywały o zaletach, a z drugiej strony właściciele sklepów pytali o ROI (zwrot z inwestycji). Rozmowa była dość burzliwa jednak udało się wypracować pewien kompromis. Doszliśmy do wniosku, że nie każdy produkt odniesie sukces w SM oraz wbrew temu co twierdziły osoby związane zawodowo z SM – da się mierzyć ROI. (więcej…)