utworzone przez Jakub Sawa | cze 6, 2025 | Poradniki
Google Discover: Od algorytmów do strategii sukcesu. Praktyczny przewodnik dla specjalistów
Google Discover fundamentalnie zmienia sposób, w jaki użytkownicy odkrywają treści online. Ta platforma, oparta na zaawansowanych algorytmach uczenia maszynowego, proaktywnie dostarcza spersonalizowane treści bez konieczności formułowania zapytań wyszukiwania. Dla specjalistów SEO i właścicieli witryn oznacza to nowe możliwości, ale także wyzwania wymagające odmiennego podejścia niż w przypadku tradycyjnej optymalizacji. (więcej…)
utworzone przez Jakub Sawa | sie 20, 2020 | Poradniki
Korzystam z Gmaila od kilkunastu lat i jedną z bardziej upierdliwych rzeczy jest brak możliwości oznaczenia wszystkich wiadomości jako przeczytane. Dla mnie, jako zwolennika Zero Inbox, to był cierń w stopie. Gdy w końcu znalazłem rozwiązanie – zapisuję je jako wpis na blogu, aby nie musiał go w przyszłości ponownie szukać oraz być może pomogę komuś w podobnym „problemie”. (więcej…)
utworzone przez Jakub Sawa | lis 29, 2016 | Aktualności
W dniu wczorajszym John Muller ogłosił na niemieckojęzycznym blogu Google dla Webmasterów, że wkrótce zostanie usunięty raport pn. Słowa kluczowe w treści z panelu Google Search Console. Poniżej tłumaczenie tekstu z j. niem. na ang.: (więcej…)
utworzone przez Jakub Sawa | mar 16, 2016 | Aktualności
W dniu dzisiejszym na oficjalnym blogu Google ukazała się informacja o kontynuacji procesu rozpoczętego w kwietniu 2015 roku- czyli kolejny krok w kierunku mobilnego Internetu. Zgodnie z przyjętą przez Google filozofią, wyniki wyszukiwania na mobile mają być dostosowane do urządzenia, na którym je przeglądamy. (więcej…)
utworzone przez Jakub Sawa | sty 31, 2012 | Aktualności
Czyżby nastąpił koniec „współpracy” pomiędzy czołowymi porównywarkami cenowymi w Polsce a wyszukiwarką Google ?
Już w dniu wczorajszym na forum PiO zauważono, że „coś się dzieje” – topowe serwisy porównywania cen zniknęły z wyników wyszukiwania – dyskusja na PIO
Dziś rano Shpyo napisał o tym na swoim blogu „Google wzięło się za porównywarki cenowe?”
Również Krzysztof Bartnik napisał o całej sprawie na swoim blogu.
O co chodzi i co się dzieje ? (więcej…)