W ostatnim roku jest coraz więcej wydarzeń związanych z marketingiem online. Gdybym chciał jeździć na wszystkie, musiałbym zrezygnować z życia zawodowego, rodzinnego i najlepiej abym przestał spać. Co miesiąc pojawia się cała masa różnego rodzaju imprez marketingowych lub związanych z marketingiem w internecie – bardzo ciężko jest wybrać te najciekawsze. Postaram się wybierać i prezentować te najciekawsze w mojej subiektywnej ocenie.

Poniżej lista eventów związanych z szeroko pojętym marketingiem internetowym. Jeżeli uważasz, że pominąłem jakieś mega ważne i ciekawe wydarzenie – poinformuj mnie o tym.

 

#e-biznes festiwal – Kraków 2015 to wyjątkowe wydarzenie, podczas którego.. zmienisz swoje spojrzenie na e-marketing! Wydarzenia z cyklu #e-biznes festiwal to bezpłatne konferencje dot. e-marketingu i nowych technologii oraz ich zastosowania w biznesie.

19 listopada w hotelu Sofitel Victoria odbędzie się 10 jubileuszowa edycja najbardziej rozpoznawalnego i praktycznego wydarzenia marketingowego w Polsce. Znakomici mówcy i warsztatowa formuła to cechy wyróżniające Kongres.
W trakcie 2 ścieżek oraz 2 paneli warsztatowych najnowsze techniki i narzędzia, które sprzedają przedstawią najbardziej inspirujący prelegenci.
Podczas Kongresu odbędzie się także 8 certyfikowanych warsztatów – prowadzone przez doświadczonych trenerów.

Konferencja odbędzie się 27 i 28 listopada w Krakowie. W ramach #WUDKRK:
  • design hackaton (speed prototyping contest), który odbędzie się w piątek, 27.11 w krakowskiej siedzibie Sabre
  • 10 prezentacji ekspertów, które odbędą się w Muzeum Galicja
  • wśród tematów pojawią się: beacony i ich powiązanie z UX, tworzenie innowacyjnych rozwiązań społecznych, projektowanie interfejsów dla Wirtualnej Rzeczywistości, innowacje w sektorze publicznym
  • w czasie eventu uczestnicy będą mogli zapoznać się z nowymi technologiami w specjalnej przestrzeni wystawowej
Jakub Sawa

Jakub Sawa

Manager, Growth Hacker, ekspert SEO

Przygodę z internetem zacząłem w 1997 roku, od zakupu modemu. Przez 10 lat pracowałem w marketingu affilacyjnym online, głównie na rynku USA. Od 2008 roku byłem mocno związany z polskim rynkiem e-commerce. Jestem pasjonatem nowych technologii, z których korzystam na co dzień. Jestem właścicielem kilkunastu serwisów internetowych, praktykiem, aktywnie działającym w społeczności e-commerce i SEO. Tworzę i realizuję strategie wzrostu dla największych wydawców online w Polsce (Onet-RASP, Agora), zajmuje się konsultingiem i doradztwem w zakresie analityki, e-commerce oraz SEO/SEM.

Masz pytanie?

Masz problem z widocznością serwisu w Internecie?

Szukasz skutecznych metod dotarcia do Klientów?

Potrzebujesz pomocy w ocenie działań marketingowych?