Dobra wiadomość dla fanów analityki online. Kilka miesięcy temu Google testowało materiały szkoleniowe dla Google Tag Manager – dziś właśnie poinformowało o udostępnieniu materiałów szkoleniowych w 14 jeżykach – m. in. w języku polskim.
GTM w Akademii Analytics – aby wybrać polską wersję materiałów – w dolnym prawym rogu należy wybrać preferowany język.
Zawartość kursu :
- Dział 1: Początki pracy z Menedżerem tagów Google
Lekcja 1: Wprowadzenie do kursu
Lekcja 2: Rozpoczęcie od planu pomiarów
Lekcja 3: Opracowanie strategii implementacji tagów
Lekcja 4: Omówienie Menedżera tagów
- Dział 2: Konfigurowanie Menedżera tagów Google
Lekcja 1: Instalowanie tagu Google Analytics
Lekcja 2: Konfigurowanie zmiennej Właściwość GA
Lekcja 3: Konfigurowanie śledzenia w wielu domenach
Lekcja 4: Działanie warstwy danych
- Dział 3: Zbieranie danych za pomocą warstwy danych, zmiennych i zdarzeń
Lekcja 1: Przekazywanie wartości statycznych do niestandardowych wymiarów
Lekcja 2: Przekazywanie dynamicznych wartości do niestandardowych danych
Lekcja 3: Śledzenie zdarzeń za pomocą zmiennych
- Dział 4: Korzystanie z dodatkowych tagów na potrzeby marketingu i remarketingu
Lekcja 1: Konfigurowanie śledzenia konwersji AdWords
Lekcja 2: Konfiguracja remarketingu dynamicznego
Lekcja 3: Powtórzenie materiału z kursu
O super! Dla wielu będzie fajna lekturka na weekend.
PS Z czego korzystasz do newslettera?
zapewne mailchimp 🙂
W końcu, bo poszukiwanie tych informacje po różnych blogach było męczące, przez co ciągłe GTM nie ogarnąłem 😉 A tak wszystkiego dowiemy się u źródła.
Cześć. Od czego w 2017 zacząłbyś naukę Analytics/GTM
Hej, ja osobiście gdybym miał zaczynać jeszcze raz temat analityki to zacząłbym od płatnego kursu Google Tag Manager. Nauczy to nie tylko pojęć, ale też dobrych nawyków.