Disavow – z j. ang. wyrzec się, wypierać się – w kontekście SEO specjalny mechanizm do zrzekania się linków prowadzących do twojej witryny – w ten sposób informujesz Googlebota, że te konkretne linki nie zostały utworzone przez Ciebie i nie masz z nimi nic wspólnego – patrz Pingwin
« wróć do Bazy wiedzyKategorie
- Aktualności (20)
- Case study (3)
- Google Analytics (7)
- Marketing na FB (1)
- Narzędzia (2)
- Obsługa klienta (2)
- Poradniki (19)
- Pozycjonowanie i optymalizacja (3)
- Prasówka (13)
- Sklepy internetowe (9)
Ostatnie wpisy
- Jak sprawdzić zmiany w algorytmach Google?
- SEO & Content Camp by WhitePress®
- 3 tys SEOwców nie może się mylić, Research keywords like a boss, Duże updatety Google – odcinek #040
- Duplikacja treści, Testy SEO A/B, Poradnik robots.txt – odcinek #018
- SEO podsumowanie stycznia 2021
- Podsumowanie zawodowe 2020
- Podsumowanie newslettera – najczęściej czytane artykuły o SEO w 2020
- Najważniejsze wydarzenia w SEO w 2020 roku
- Statystyki indeksowania, SEO dla Youtube, nawigacja seo-friendly – odcinek #010
- Crawl Budget jest dzielony między wszystkie boty, linkowanie wewnętrzne 3 sposoby – odcinek #009
Subscribe

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na mój newsletter i otrzymuj najważniejsze wiadomości z branży. Wysyłam raz w tygodniu.
Udało się zapisać, pamiętaj, aby potwierdzić Twój adres email.
Tagi
allegro (3)
analityka (1)
analiza (2)
case study (5)
ecommerce (7)
facebook (2)
google (6)
google analytics (8)
gsc (2)
marketing (2)
mobile (2)
narzędzia (2)
newsletter (1)
newsletter seo (2)
obsługa klienta (3)
planowanie (3)
poradnik (11)
seo (4)
sklep (3)
sklep internetowy (10)
social media (2)
twitter (2)