Disavow – z j. ang. wyrzec się, wypierać się – w kontekście SEO specjalny mechanizm do zrzekania się linków prowadzących do twojej witryny – w ten sposób informujesz Googlebota, że te konkretne linki nie zostały utworzone przez Ciebie i nie masz z nimi nic wspólnego – patrz Pingwin
« wróć do Bazy wiedzyKategorie
Najnowsze wpisy
- Podsumowanie zawodowe 2020
- Podsumowanie newslettera – najczęściej czytane artykuły o SEO w 2020
- Najważniejsze wydarzenia w SEO w 2020 roku
- Awaria canonicali, linki wychodzące pomagają, Ahrefs Webmaster Tools – odcinek #002
- Google wdraża HTTP/2, złe sąsiedztwo, kłamstwa o potencjale fraz – newsletter #001
- 10 wtyczek do Chrome, których używam najczęściej
- Jak oznaczyć wszystkie nieprzeczytane emaile w Gmailu jako przeczytane?
- Słownik SEO – lista tematów związanych z SEO, które warto znać
- Jakie narzędzia usprawnią pracę z Google Analytics
- Słowa kluczowe w treści – raport w Google Search Console
Subscribe

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na mój newsletter i otrzymuj najważniejsze wiadomości z branży. Wysyłam raz w tygodniu.