Alternate – tag rel=”alternate” informuje boty wyszukiwarek o alternatywnej, mobilnej wersji strony. Element niezbędny do prawidłowego oznaczania w przypadku dwóch różnych wersji serwisu – osobnej dla desktop i osobnej dla mobile – w połączeniu z canonical’em prawidłowo kieruje boty na odpowiednie wersje serwisu
« wróć do Bazy wiedzyKategorie
Najnowsze wpisy
- Podsumowanie zawodowe 2020
- Podsumowanie newslettera – najczęściej czytane artykuły o SEO w 2020
- Najważniejsze wydarzenia w SEO w 2020 roku
- Awaria canonicali, linki wychodzące pomagają, Ahrefs Webmaster Tools – odcinek #002
- Google wdraża HTTP/2, złe sąsiedztwo, kłamstwa o potencjale fraz – newsletter #001
- 10 wtyczek do Chrome, których używam najczęściej
- Jak oznaczyć wszystkie nieprzeczytane emaile w Gmailu jako przeczytane?
- Słownik SEO – lista tematów związanych z SEO, które warto znać
- Jakie narzędzia usprawnią pracę z Google Analytics
- Słowa kluczowe w treści – raport w Google Search Console
Subscribe

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na mój newsletter i otrzymuj najważniejsze wiadomości z branży. Wysyłam raz w tygodniu.