404, błąd – 404 error – informuje boty oraz użytkowników, że dana podstrona nie może zostać znaleziona i prawdopodobnie została usunięta lub przeniesiona w inne miejsce, pod nowy adres. Częściowo 404 są naturalnym elementem sieci Internet, ale jako właściciel strony powinieneś monitorować występowanie dużej ilości 404 na swojej stronie
« wróć do Bazy wiedzyKategorie
- Aktualności (20)
- Case study (3)
- Google Analytics (7)
- Marketing na FB (1)
- Narzędzia (2)
- Obsługa klienta (2)
- Poradniki (19)
- Pozycjonowanie i optymalizacja (3)
- Prasówka (13)
- Sklepy internetowe (9)
Ostatnie wpisy
- Jak sprawdzić zmiany w algorytmach Google?
- SEO & Content Camp by WhitePress®
- 3 tys SEOwców nie może się mylić, Research keywords like a boss, Duże updatety Google – odcinek #040
- Duplikacja treści, Testy SEO A/B, Poradnik robots.txt – odcinek #018
- SEO podsumowanie stycznia 2021
- Podsumowanie zawodowe 2020
- Podsumowanie newslettera – najczęściej czytane artykuły o SEO w 2020
- Najważniejsze wydarzenia w SEO w 2020 roku
- Statystyki indeksowania, SEO dla Youtube, nawigacja seo-friendly – odcinek #010
- Crawl Budget jest dzielony między wszystkie boty, linkowanie wewnętrzne 3 sposoby – odcinek #009
Subscribe

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na mój newsletter i otrzymuj najważniejsze wiadomości z branży. Wysyłam raz w tygodniu.
Udało się zapisać, pamiętaj, aby potwierdzić Twój adres email.
Tagi
allegro (3)
analityka (1)
analiza (2)
case study (5)
ecommerce (7)
facebook (2)
google (6)
google analytics (8)
gsc (2)
marketing (2)
mobile (2)
narzędzia (2)
newsletter (1)
newsletter seo (2)
obsługa klienta (3)
planowanie (3)
poradnik (11)
seo (4)
sklep (3)
sklep internetowy (10)
social media (2)
twitter (2)