404, błąd – 404 error – informuje boty oraz użytkowników, że dana podstrona nie może zostać znaleziona i prawdopodobnie została usunięta lub przeniesiona w inne miejsce, pod nowy adres. Częściowo 404 są naturalnym elementem sieci Internet, ale jako właściciel strony powinieneś monitorować występowanie dużej ilości 404 na swojej stronie
« wróć do Bazy wiedzyKategorie
- Aktualności (20)
- Case study (3)
- Google Analytics (7)
- Marketing na FB (1)
- Narzędzia (2)
- Obsługa klienta (1)
- Poradniki (21)
- Pozycjonowanie i optymalizacja (3)
- SEO Newsletter w odcinkach (19)
- Sklepy internetowe (9)
Ostatnie wpisy
- YT SEO, ChatGPT i JS SEO, semantyka i schema HowTo – odcinek #99 newsletter SEO
- JS SEO not dead, SEO dla Shopify, co piszczy w AI, Review Update – odcinek #98
- Kolejny CORE update, Kanibalizacja w serwisie, czy znasz BARD’a – odcinek #097
- Błędy, które popełniają specjaliści w procesie rekrutacji
- GPT-4 już jest!, Review Update wnioski, E-E-A-T know how – odcinek #096
- Analiza HCU, SQL w SEO, #hasztagi, AI – odcinek #095
- Błędy, których należy unikać w ofertach pracy dla specjalistów SEO
- SEO case study, zmiany w Google, Wolfram o GPT – odcinek #094
- Dane GSC w BigQuerry, Jak prawidłowo budować linki, 404 nie pomagają w CrawlBudget – odcinek #093
- Jak sprawdzić zmiany w algorytmach Google?
Subscribe

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na mój newsletter i otrzymuj najważniejsze wiadomości z branży. Wysyłam raz w tygodniu.
Udało się zapisać, pamiętaj, aby potwierdzić Twój adres email.
Tagi
allegro (3)
analityka (1)
analiza (2)
case study (4)
ecommerce (7)
facebook (2)
google (6)
google analytics (8)
gsc (2)
marketing (2)
mobile (2)
narzędzia (2)
newsletter (1)
newsletter seo (2)
obsługa klienta (2)
planowanie (3)
poradnik (12)
rekrutacja (1)
seo (4)
sklep (3)
sklep internetowy (10)
social media (2)
specjalista SEO (1)
twitter (2)