Słownik SEO – lista tematów związanych z SEO, które warto znać

Słownik SEO – lista tematów związanych z SEO, które warto znać

SEO (czyt. es-i-o) czyli Search Engine Optimization rozwija się codziennie, to już nie tylko pozycjonowanie stron w wyszukiwarce Google, ale coraz szersze pojęcie. Bardzo często specjaliści w rozmowach z Klientami używają bardzo technicznego języka, zwrotów, które są coraz mniej zrozumiałe dla większości marketerów online, a co dopiero dla przeciętnego Kowalskiego. (więcej…)

15 najpopularniejszych mitów SEO

15 najpopularniejszych mitów SEO

Przez wiele lat wokół SEO narosło wiele mitów, które pojawiają się co pewien czas w publikacjach w internecie. Wiele wyrosło z dziwnych teorii, nigdy nie popartych testami, niektóre zostały zbudowane na wypowiedziach nie do końca zgodnych z prawdą pracowników firmy Google. Poniżej rozprawię się z kilkunastoma z nich : (więcej…)

Komunikacja w SEO – analiza na podstawie ankiety

Komunikacja w SEO – analiza na podstawie ankiety

We wszystkich dziedzinach życia komunikujemy się z naszymi bliskimi, współpracownikami, klientami i pozostałymi ludźmi wokoło nas. Jest wiele form komunikacji np. werbalna, niewerbalna. W obecnych czasach komunikujemy się szybko, często i ogromną liczbą osób, często zupełnie nam nie znanych. Z natury jesteśmy zwierzętami stadnymi, czyli pozostającymi w relacji z tymi samymi członkami stada. Oznacza to, że przyzwyczajamy się do pewnych zachowań, mimik i zwyczajów naszych towarzyszy. W momencie gdy pojawia się obcy osobnik, nie wiem czy będzie reagował tak samo czy nie. Często przez różnice kulturowe niewłaściwie odczytujemy nasze znaki np. znak zwycięstwa, dwa palce uniesione do góry, w krajach ameryki południowej są obraźliwym gestem – czyli zupełnie inaczej interpretowane. (więcej…)

Jak tworzyć opisy produktów w sklepie internetowym?

Jak tworzyć opisy produktów w sklepie internetowym?

Co sprawia, że wśród wielu ofert sklepów internetowych wybieramy tę jedną konkretną, w której zdecydujemy się zrobić zakupy? Wpływa na to wiele czynników – jednym z nich są dokładnie i rzetelnie opisane produkty. Niestety, wiele sklepów zapomina o tej kwestii i nie przykłada żadnej uwagi do opisywania swoich produktów lub, co gorsza, całkowicie o tym zapominając. (więcej…)