Zaznacz stronę
Jak tworzyć opisy produktów w sklepie internetowym?

Jak tworzyć opisy produktów w sklepie internetowym?

Co sprawia, że wśród wielu ofert sklepów internetowych wybieramy tę jedną konkretną, w której zdecydujemy się zrobić zakupy? Wpływa na to wiele czynników – jednym z nich są dokładnie i rzetelnie opisane produkty. Niestety, wiele sklepów zapomina o tej kwestii i nie przykłada żadnej uwagi do opisywania swoich produktów lub, co gorsza, całkowicie o tym zapominając. (więcej…)

Manubia czyli zostań SuperSprzedawcą Allegro

Dziś przedstawiam kolejny system wspomagania sprzedaży – tym razem dedykowany Allegro (od niedawna również Ebay) – Manubia.

Co to jest Manubia ?

W języku łacińskim jest to określenie oznczające zdobycz wojenną; pieniądze ze sprzedaży łupów; rabunek.

A poważnie – jest to polski produkt, wymyślony przez Polaków, wykonany całkowicie w Polsce (z tego systemu możemy być naprawdę dumni).

Dla kogo jest Manubia ?

Ten system jest dla każdego, kto sprzedaje lub chce rozpocząć sprzedaż na Allegro, ale nie tylko. Może być wykorzystany przez osobę chcącą otworzyć sklep internetowy i sprzedawać poza Allegro. Istotą tego systemu jest zbieranie danych o sprzedawcach na Allegro i prezentowanie danych w postaci czytelnych raportów. (więcej…)

MyAdmin czyli system wspierania sprzedaży

Chcę wam przedstawić system wspierania sprzedaży w sklepach internetowych o nazwie MyAdmin.

Jest to system, w którym można uruchamiać różne moduły wspierające sprzedaż online.

System powstał ‚z potrzeby’ – jako uzupełnienie platformy sklepowej KQS.store o brakujące funkcje.

Obecnie system działa na platformach : KQS.store, PrestaShop, Gekosale oraz oSCommerce (w przygotowaniu).

W chwili pisania tego artykułu są dostępne 4 moduły :

  • M-Aukcje
  • M-synchro
  • M-Kurier
  • M-Statystyki (kolejne są w przygotowaniu.)

(więcej…)

Relacja z Targów e-Handlu w Poznaniu

Jak wspominałem w poprzednim wpisie – w dniu 20 maja 2011 odbyły się pierwsze Targi e-Handlu w Poznaniu. Impreza zorganizowana przez Fundację Polak 2.0 (głównie przez Adam Zygadlewicza) miała miejsce na ternie MTP w budynku zwanym Iglicą. Do imprezy odniosę się jako odwiedzający a nie wystawca.

Duży plus za pomysł i organizację imprezy tej wielkości – kilkudziesięciu wystawców z branży e-commerce w jednym miejscu, ponad 1200 pobranych biletów dla odwiedzających (w mojej ocenie fizycznie odwiedzających było około 500-600 osób). Ustawienie stanowisk wystawców (były stoliki i rollupy zamiast boxów) sprzyjało nieformalnej atmosferze i skracało dystans między wystawcą a odwiedzającym. O wiele łatwiej nawiązać rozmowę i pogłębić relacje w takich warunkach niż w sformalizowanych stoiskach. Choć kilkukrotnie gdy pochodziłem do upatrzonego stanowiska – podrywałem 3 okolicznych handlowców, którzy nie wiedzieli do kogo podchodzę ;). (więcej…)