Zainspirowany #prasówka.pl (Bartek Rak na FB) postanowiłem wydawać w podobnej formie prasówkę dla newsów ze świata SEO/SEM. Poniżej pierwsza część – zapraszam do zgłaszania uwag, sugestii i krytyki.
Najciekawsza informacja na dziś to :
- Google Glossary: Revenge of Mega-SERP
https://goo.gl/lclZBd
Kompletny przegląd wszelkich możliwych widżetów pojawiających się w SERPach, część z nich jeszcze nie ma w polskiej wersji Googla ale zapewne niedługo już się pojawią.
Pozostałe SEO wiadomości :
- Realny współczynnik odrzuceń w Google Analytics
http://goo.gl/aPRxcT
Krótka analiza tego czym jest współczynnik odrzuceń i dlaczego ważne jest jego zrozumienie i modyfikacja kodu śledzenia - Let Me Work, Please: A Case for Fewer & More Productive Meetings
https://goo.gl/8Vvn14
Nie do końca SEO ale wartościowe spojrzenie na organizację własnej pracy w środowisku biurowym, gdzie efektywność pracy jest dość niska – dlaczego? Przeczytaj i przekonaj się sam … - Should I Use SEM to Promote My Content?
https://goo.gl/06pNxb
Promocja kontentu poprzez SEM? Oczywiście – jednak SEM to nie tylko AdWords, poznaj inne sposoby płatnej promocji wartościowych treści

Jakub Sawa
Manager, Growth Hacker, specjalista SEO/SEM
Przygodę z internetem zacząłem w 1997 roku, od zakupu modemu. Przez 10 lat pracowałem w marketingu affilacyjnym online, głównie na rynku USA. Od 2008 roku byłem mocno związany z polskim rynkiem e-commerce. Jestem pasjonatem nowych technologii, z których korzystam na co dzień. Jestem właścicielem kilkunastu serwisów internetowych, praktykiem, aktywnie działającym w społeczności e-commerce i SEO. Tworzę i realizuję strategie wzrostu dla największych wydawców online w Polsce (Onet-RASP, Agora), zajmuje się konsultingiem i doradztwem w zakresie analityki, e-commerce oraz SEO/SEM.