Dobra wiadomość dla fanów analityki online. Kilka miesięcy temu Google testowało materiały szkoleniowe dla Google Tag Manager – dziś właśnie poinformowało o udostępnieniu materiałów szkoleniowych w 14 jeżykach – m. in. w języku polskim.

GTM w Akademii Analytics – aby wybrać polską wersję materiałów – w dolnym prawym rogu należy wybrać preferowany język.

Zawartość kursu :

  • Dział 1: Początki pracy z Menedżerem tagów Google
    Lekcja 1: Wprowadzenie do kursu
    Lekcja 2: Rozpoczęcie od planu pomiarów
    Lekcja 3: Opracowanie strategii implementacji tagów
    Lekcja 4: Omówienie Menedżera tagów
  • Dział 2: Konfigurowanie Menedżera tagów Google
    Lekcja 1: Instalowanie tagu Google Analytics
    Lekcja 2: Konfigurowanie zmiennej Właściwość GA
    Lekcja 3: Konfigurowanie śledzenia w wielu domenach
    Lekcja 4: Działanie warstwy danych
  • Dział 3: Zbieranie danych za pomocą warstwy danych, zmiennych i zdarzeń
    Lekcja 1: Przekazywanie wartości statycznych do niestandardowych wymiarów
    Lekcja 2: Przekazywanie dynamicznych wartości do niestandardowych danych
    Lekcja 3: Śledzenie zdarzeń za pomocą zmiennych
  • Dział 4: Korzystanie z dodatkowych tagów na potrzeby marketingu i remarketingu
    Lekcja 1: Konfigurowanie śledzenia konwersji AdWords
    Lekcja 2: Konfiguracja remarketingu dynamicznego
    Lekcja 3: Powtórzenie materiału z kursu